Jak nakupovat

Pokud chcete vědět, jak probíhá objednávka v našem e-shopu, před tím, než si u nás něco objednáte, tak jste na správném místě.

 

KOŠÍK
 

Pokud se Vám při procházení obchodu některý nabízený produkt zalíbí, není nic jednoduššího, než pouhým klepnutím na odkaz "Přidat do košíku" zboží vložit do vašeho nákupního košíku. Pro větší přehlednost se Vám objeví okénko "Košík" v okénku můžete pokračovat „Přejít k potvrzení“ nebo „Pokračujte v nákupu“.
Množství objednaného zboží je samozřejmě možné změnit i v průběhu objednávky v detailu košíku kde zároveň vidíte cenu bez DPH a s DPH.

 

DORUČENÍ
 

Zboží doručujeme pouze do České republiky, do zahraničí zboží neposíláme. Pro doručení Vaší objednávky můžete zvolit následující možnosti:

 

přepravní společnost dpd

DPD Private – Flexibilní doručení

DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.
O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.

DPD Pickup - Balíček si vyzvednete ve výdejním místě

Vybírat můžete z více než 1 250 výdejních míst Pickup po celé ČR. Jejich seznam naleznete na dpd.cz.
Budete informováni SMS nebo e-mailem v den vyzvednutí balíčku v našem e-shopu, a poté při doručení zásilky do výdejního místa. Pokud si zásilku nevyzvednete do 4. dnů od naskladnění, budete informováni o blížícím se vrácení zásilky odesílateli.

Cena přepravného a balného:

  • DPD Private - 105 Kč 
  • DPD Pickup - 79 Kč
  • ZDARMA při objednávce zboží nad 900 Kč

 

 

PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST PPL
Všechny zásilky vstupující do systému jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele k příjemci.

Příslušná informace o zásilce je kdykoliv k dispozici on-line (v reálném čase).
Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu.

 

Cena přepravného a balného:

  • 115 Kč při platbě předem
  • ZDARMA při objednávce zboží nad 900 Kč
 
ZÁSILKOVNA - platba předem

 

Při objednávce si vyberete pobočku, kterou máte nejblíž.
Po předání zásilky k přepravě Vám Zásilkovna odešle e-mail s trasovacím číslem. Cestu Vaší zásilky tak můžete sledovat online.
Po doručení zásilky na vybrané místo obdržíte sms a e-mail s heslem k vyzvednutí. 
Zásilka bude k vyzvednutí 5 dnů. Dobu k vyzvednutí neprodlužujeme.

 

Cena přepravného a balného:

  • 69 Kč při váze zásilky do 5 kg a platbě předem
  • 99 Kč při váze zásilky 5 kg – 10 kg a platbě předem
  • ZDARMA při objednávce zboží nad 900 Kč a do 5 kg.

 

BALÍKOVNA - platba předem

  • 59 Kč při váze zásilky do 5 kg a platbě předem
  • 99 Kč při váze zásilky 5 kg – 10 kg a platbě předem
  • ZDARMA při objednávce zboží nad 900 Kč a do 5 kg.

 

 
 
ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ ZDARMA
 

Ano, zboží zasíláme zdarma, pokud Vaše objednávka zboží přesáhne hodnotu 900,- Kč.

 

ZPŮSOB PLATBY
 

Všechny ceny jsou konečné a včetně DPH, není-li uvedeno jinak. Jsme plátci DPH.

  • Platba převodem - PPL, Zásilkovna a Balíkovna: objednávku zaplaťte bankovním převodem na náš účet 2700102103/2010  - Fio banka

Při zadávání platby používejte jako variabilní symbol číslo objednávky a do poznámky napište své jméno. Pokud je zboží placeno převodem, kupující se zavazuje zaplatit kupní cenu v takovém termínu, aby byla částka připsána na účet prodávajícího nejpozději 5. den po zadání objednávky. Po tomto termínu bude na objednávka zrušena. Případné prodlení s platbou oznamte mailem na info@ruzova10.cz.cz

 

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

 

Po dokončení objednávky nemůžeme bohužel provádět změny. Objednávka jde automaticky do systému, který neumožňuje provádět změny.

Nelze tudíž změnit možnost dopravy, doručovací adresu, způsob platby ani počet produktů.

Dokud není balík zabalen a odeslán z našeho skladu, máte možnost objednávku zrušit e-mailem, který pošlete na naší adresu info@ruzova10.cz.

 

 

JE ZBOŽÍ IHNED K DISPOZICI
 


Doručení DPD, PPL, Zásilkovna při "platba předem na náš účet" - po připsání platby na náš účet zásilku připravíme a odešleme druhý den. Doba dodání je 4-7 pracovních dnů. 

 

JAK POSTUPOVAT, KDYŽ…
 

- je zboží poškozené, neodpovídá objednávce nebo chybí v zásilce:
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce firmu nebo nás na adrese info@ruzova10.cz.

- je zboží nedodané nebo zcela zaměněné
Kontaktujte nás na info@ruzova10.cz, a my Vám poradíme, jak postupovat.

- chci vrátit zboží zakoupeného přes internet
Každý zákazník má právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

Podmínkou je zaslání zboží ve stavu „jako nové", to znamená neporušené ani nerozbalené z originálního obalu zpět na adresu uvedenou na faktuře.