Jak nakupovat

Pokud chcete vědět, jak probíhá objednávka v našem e-shopu, před tím, než si u nás něco objednáte, tak jste na správném místě.

 

KOŠÍK
 

Pokud se Vám při procházení obchodu některý nabízený produkt zalíbí, není nic jednoduššího, než pouhým klepnutím na odkaz "Přidat do košíku" zboží vložit do vašeho nákupního košíku. Pro větší přehlednost se Vám objeví okénko "Košík" v okénku můžete pokračovat „Přejít k potvrzení“ nebo „Pokračujte v nákupu“.
Množství objednaného zboží je samozřejmě možné změnit i v průběhu objednávky v detailu košíku kde zároveň vidíte cenu bez DPH a s DPH.

 

DORUČENÍ
 

Zboží doručujeme pouze do České republiky, do zahraničí zboží neposíláme. Pro doručení Vaší objednávky můžete zvolit následující možnosti:

 

Přepravní společnost GEIS LOGISTICS

Všechny zásilky vstupující do systému jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele k příjemci.
Příslušná informace o zásilce je kdykoliv k dispozici on-line (v reálném čase).
Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu.

 

Cena přepravného a balného:

  • 115 Kč při platbě předem
  • 135 Kč při platbě dobírkou, tzn. při převzetí zboží (115 Kč přeprava, 20 Kč dobírka)
  • ZDARMA při objednávce zboží nad 1000 Kč
 
Přepravní společnost PPL
Všechny zásilky vstupující do systému jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele k příjemci.

Příslušná informace o zásilce je kdykoliv k dispozici on-line (v reálném čase).
Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu.

 

Cena přepravného a balného:

  • 115 Kč při platbě předem
  • 135 Kč při platbě dobírkou, tzn. při převzetí zboží (115 Kč přeprava, 20 Kč dobírka)
  • ZDARMA při objednávce zboží nad 1000 Kč
 
ZÁSILKOVNA pouze při platbě předem

Při objednávce si vyberete pobočku, kterou máte nejblíž.
Po předání zásilky k přepravě Vám Zásilkovna odešle e-mail s trasovacím číslem. Cestu Vaší zásilky tak můžete sledovat online.
Po doručení zásilky na vybrané místo obdržíte sms a e-mail s heslem k vyzvednutí. 
Zásilka bude k vyzvednutí 7 dnů. Dobu k vyzvednutí neprodlužujeme.

 

Cena přepravného a balného:

  • 69 Kč při váze zásilky do 5 kg a platbě předem
  • 99 Kč při váze zásilky 5 kg – 10 kg a platbě předem
  • ZDARMA při objednávce zboží nad 1000 Kč

 

 

 

ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ ZDARMA
 

Ano, zboží zasíláme zdarma, pokud Vaše objednávka zboží přesáhne hodnotu 1000,- Kč.

 

ZPŮSOB PLATBY
 

Všechny ceny jsou konečné a včetně DPH, není-li uvedeno jinak. Jsme plátci DPH.

  • Dobírka při doručení - Geis Logistics, PPL: celou částku zaplatíte při převzetí zásilky od doručovatele. 
  • Platba převodem - Geis Logistics, PPL a Zásilkovna: objednávku zaplaťte bankovním převodem na náš účet 2700102103/2010  - Fio banka

Při zadávání platby používejte jako variabilní symbol číslo objednávky a do poznámky napište své jméno. Pokud je zboží placeno převodem, kupující se zavazuje zaplatit kupní cenu v takovém termínu, aby byla částka připsána na účet prodávajícího nejpozději 10. den po zadání objednávky. Po tomto termínu bude na objednávka zrušena. Případné prodlení s platbou oznamte mailem na info@ruzova10.cz.cz

 

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE
 

Pro jakékoliv změny v objednávce nám co nejdříve zašlete e-mail na adresu info@ruzova10.cz. Nezapomeňte napsat číslo objednávky, u které požadujete provést změnu.

 

JE ZBOŽÍ IHNED K DISPOZICI
 

Doručení Geis Logistics nebo PPL při "dobírka" - v případě že je zboží skladem, zásilku odešleme v nejbližším možném termínu. Doba dodání je 2-4 pracovních dní.
Doručení Geis Logistics, PPL, Zásilkovna při "platba předem na náš účet" - po připsání platby na náš účet zásilku připravíme a odešleme druhý den. Doba dodání je 3-5 pracovních dní. 

 

JAK POSTUPOVAT, KDYŽ…
 

- je zboží poškozené, neodpovídá objednávce nebo chybí v zásilce:
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce firmu Geis Logistics nebo nás na adrese info@ruzova10.cz.

- je zboží nedodané nebo zcela zaměněné
Kontaktujte nás na info@ruzova10.cz, a my Vám poradíme, jak postupovat.

- chci vrátit zboží zakoupeného přes internet
Každý zákazník má právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

Podmínkou je zaslání zboží ve stavu „jako nové", to znamená neporušené ani nerozbalené z originálního obalu zpět na adresu uvedenou na faktuře.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.